10.08

Tak przy okazji nowy teledysk.

Przyznam, ze tego duetu jeszcze 2 lata temu bym sie nie spodziewala heh.

Eminem ft. Rihanna - Love the way you lie

KawaƂek... ocencie sami. Zostawie bez oceny :/

Dla urozmaicenia daje dwie wersje Remix

-[Eminem ft. Rihanna - Love The Way You Lie - Techno Mix]

-[dj Dark Intensity Uptempo R3M!X]



I_LOVE_THIS...















pasiak:sh
torba/plecaczek:sh
marynarka:sh

PS dzieki dear :))))
blogger-of-moment



Oraz_chcialam_wam pokazac te z wykorzystaniem moich zdjec ;)))
Bedzie do kupienia, badz juz jest na stronie
www.fittedlife.com

No comments:

Post a Comment